AGRETO pervažiuojamosios platforminės svarstyklės pagamintos iš gelžbetonio, yra pats pigiausias ir efektyviausias būdas sveraint sunkvežimius ir žemės ūkio paskirties techniką.
Svėrimo platforma cinkuota. Keliamoji galia – 15 t ašiai. Svarstyklės nelaidžios vandeniui, turi 4 svėrimo elementus, kurių kiekvieno nominalioji apkrova yra 10 t. Tai apsaugo svarstykles nuo perkrovimo.
„AGRETO“ įleidžiamos svarstyklės sveria kelių transporto priemonių ašių apkrovas, kurios pervažiuoja platformą viena po kitos. Ašių apkrovos automatiškai pridedamos prie bendrojo skaičiuojamojo svorio. Nebūtina sustoti arba išlipti iš transporto priemonės, taip pat nereikalingas papildomas asmuo, kaip naudojant tiltines svarstykles. AK programinė įranga automatiškai registruoja visus svėrimo duomenis.
„AGRETO“ įleidžiamų svarstyklių optinių daviklių sistema nustato padangų dydį, ratų bazę, važiavimo kryptį ir važiavimo greitį. Tai užtikrina tikslų ir teisingą didelių galinių traktoriaus padangų bei visų ašių kombinacijų (dviašių, triašių) svėrimą.
Automatinis svėrimo procesas ir važiavimo krypties atpažinimas leidžia visiškai automatizuoti gabenamų kiekių skaičiavimą. Tiesiog visos transporto priemonės važiuoja per svarstykles: pakrautos į vieną pusę, iškrautos į kitą. Pagal svorių skirtumą programinė įranga nustato transportuojamą svorį. Dėl to šios svarstyklės puikiai tinka dokumentuoti kiekius žemės ūkio, biodujų ir šilumos gamybos įmonėse.
3,4 metrų pločio platforma suteikia galimybę sverti transporto priemones kurios yra platesnės nei 3 metrai.
• 1 Ruošinio platforma, kurią reikia užpildyti betonu
• 4 apsauginiai elementai, skirti betoninės konstrukcijos kraštams
• 10 m jungiamasis kabelis AK su kištuku ir maitinimo tiekimo bloku
• 1 USB-RS232 keitiklis
• 1 „AGRETO“ įleidžiamų svarstyklių programinės įrangos kompaktinis diskas
• 1 montavimo vadovas su pamato ir sutvirtinimo planais
• 1 naudotojo vadovas
• Paruošta konstrukcija platformos užpildymui
• Visi sutvirtinimo elementai
• Sumontuoti ir pilnai įdiegti svorio davikliai
• Briaunų apsaugos rėmas pritvirtintas prie konstrukcijos
• Suvirinti apsauginiai korpusai šviesos jutikliams
• Sumontuoti ir įdiegti šviesos jutikliai
• Iš viršaus prieinamas prietaisų skydelio dangtis
• Sumontuota ir įdiegta paskirstymo dėžė prietaisų skydelyje
• Platformos matmenys 100 cm x 340 cm
• 4 aukštos raiškos šlyties jėgos tenzodavikliai, pagaminti iš rankinio plieno
• 10 t nominalioji apkrova vienam tenzodavikliui, 150 % apsauga nuo perkrovimo – 15 t, 300 % ardančioji jėga – 30 t
• 5–12 V maitinimo tiekimas, 350 omų varža
• atsparūs vandeniui – atitinka IP68 apsaugos klasę
• 2 M27 montavimo varžtai, pakaba atramos kojai
• matmenys: 60 x 67 x 279 mm
• Darbo temperatūros ribos nuo -35 iki +65 °C
• Tiksliausi parodymai dirbant nuo -10 iki + 40 °C
• atsparus vandeniui elektronikos blokas, esantis po svėrimo platformos techninės priežiūros dangteliu
• A/S keitiklis su nuosekliu duomenų perkėlimu į AK
• jungčių gnybtai 4 tenzodavikliams ir 2 optinių daviklių poromis
• įsukamas kištukas jungiamajam kabeliui prie AK pritvirtinti
• 5 laidų ekranuotas jungiamasis kabelis, jungiamas prie AK duomenims perduoti ir maitinimo tiekimui užtikrinti
• standartinis kabelio ilgis 10 m, galima ilginti iki 300 m
• 24 V maitinimo tiekimo blokas patikimam energijos tiekimui užtikrinti
• komponentų ir priedų valdymas ir kontrolė
• tokių pagrindinių duomenų kaip adresai, produktai, transporto priemonės ir jų tarų svoriai, taktai ir pasiskirstymas administravimas
• nuotolinio valdymo nustatymas paskirstant iš anksto nustatytas vertes
• rodo svorį bei optinių daviklių ir šviesoforo būseną
• įrašo svėrimo duomenys: data, laikas, važiavimo kryptis, važiavimo greitis ir visi svoriai
• 3 svėrimo režimai: dinaminis, statinis ir rankinis
• svėrimų sąrašas su filtravimo ir rūšiavimo funkcija
• svėrimo kokybės kontrolė naudojant važiavimo greitį ir statistines funkcijas
• svėrimo kreivės grafinis atvaizdavimas kiekvienos ašies matavimo taškui
• rodo vaizdo kameros tiesioginį vaizdą ir įrašytus svėrimo atvaizdus
• iš anksto nustatytų svėrimo verčių valdymas
• nuoseklus svėrimų koregavimas
• sausos medžiagos valdymas
• svėrimo pažymos ir svėrimo sąrašų sudarymas ir spausdinimas
• integruota sąrašų sudarymo įvertinimo priemonė
• duomenų eksportavimas į „Excel“ arba kitus formatus
• duomenų atsarginių kopijų sudarymas ir duomenų atkūrimas
• nuotolinės techninės priežiūros priemonė (reikalingas internetas)
Kai renkatės svarstyklių vietą, įsitikinkite, kad užvažiavimo ant svarstyklių ir nuvažiavimo nuo jų vieta būtų kaip galima lygesnė, o jos ilgis atitiktų visą sveriamos transporto priemonės ilgį (vilkikui su puspriekabe 30–32 m). Idealiu atveju kelias turi būti lygus visomis kryptimis. Nedidelis nuolydis į šoną arba važiavimo kryptimi leidžiamas, jeigu lygiai toks pats nuolydis yra prieš svarstykles, ties svarstyklėmis ir už jų. Sveriant kelias ašis, rekomenduojame išbetonuoti pagrindą bent 3 m prieš svėrimo platformą ir už jos. Užvažiavimo ir nuvažiavimo nuo svarstyklių vietos yra labai svarbios, todėl viskas turi būti labai atidžiai įrengta. Tinkamas montavimas ir naudojimas užtikrina minimalius nuokrypius, palyginti su kalibruotomis tiltinėmis svarstyklėmis.
„AGRETO“ įleidžiamos svarstyklės sveria transporto priemones dinaminiu būdu, t. y. joms judant. Svėrimo rezultatai automatiškai registruojami ir saugomi AK.
Nėra būtina. „AGRETO“ įleidžiamos svarstyklės suprojektuotos sverti dinaminiu būdu – transporto priemonėms judant. Ašys automatiškai sveriamos viena po kitos. Tik kai sveriate skysčiui gabenti skirtas cisternas arba statines, kurios nėra iki galo užpildytos, reikia sverti statiškai, t. y. kiekvienai ašiai stovint ant platformos. Tam programinė įranga turi atskirą režimą.
Turite važiuoti ėjimo greičiu. Geriausi rezultatai gaunami, kai žemės ūkio transporto priemonės juda 2–4 km/val. greičiu, o sunkvežimiai 4–6 km/val. greičiu. „AGRETO“ įleidžiamos svarstyklės seka važiavimo greitį ir įspėja, kai dėl per didelio greičio svėrimas nėra optimalus.
Ne, nereikia. „AGRETO“ įleidžiamų svarstyklių programinė įranga automatiškai registruoja ašių skaičių.
1. Didžiąsias „AGRETO“ įleidžiamas svarstykles valdo AK programinė įranga. Ši programinė įranga ne tik valdo duomenis, bet ir stebi bei užtikrina svėrimo kokybę. Galime pateikti visus įprastus svarstyklių priedus – išorinius ekranus, nuotolinio valdymo pultus, eismo reguliavimo šviesoforus ir protokolų spausdintuvus.
2. Platformos ilgis 100 cm (važiavimo kryptimi). Tai yra vienintelis būdas sverti dideles traktorių galines padangas.
3. Platformoje sumontuota optinių daviklių sistema. Ji padeda nustatyti važiavimo kryptį, važiavimo greitį, padangų dydį, ratų bazę ir ant platformos dengiamas ašis. Dėl šių funkcijų ašinės svarstyklės yra itin patikimos transporto priemonėms sverti.
Skirtumas yra tik kaina.
Tiesiog pervažiuojate per svarstykles. Svėrimo procedūra pradedama automatiškai, kai pirmosios ašies svoris ima veikti platformą. Kol ašis pervažiuoja per platformą, per sekundę atliekama 60 svėrimų skirtinguose taškuose. Tai leidžia programinei įrangai apskaičiuoti ašies apkrovą. Kai ašis nuvažiuoja nuo platformos, įsijungia nustatytas laukimo laikas (pvz., 10 sek.). Nauja svėrimo procedūra pradedama, jeigu per nustatytą laiką kita ašis užvažiuoja ant platformos. Jeigu taip neatsitinka, svėrimo procedūra baigiama, apskaičiuojamas ir įrašomas bendras transporto priemonės svoris.
Statinio svėrimo metu kiekviena ašis stovi nejudėdama ant platformos. Tam programinė įranga turi atskirą režimą. Veikiant šiuo režimu, didelis ekranas informuoja, ar ašis yra platformos centre, kuriame taške ašies apkrova yra stabili ir ar galima pajudėti. Kai po iš eilės einančio laukimo periodo baigiama svėrimo procedūra, skaičiuojamas ir įrašomas bendras transporto priemonės svoris.
Transporto priemonių su keliomis ašimis ir trumpa ratų baze atveju gali nutikti taip, kad pirma ašis vis dar bus ant platformos, kai užvažiuoja antra. Tokia situacija nesukelia problemų „AGRETO“ įleidžiamoms svarstyklėms. Optinių daviklių sistema nustato tikslią ašių padėtį ir sveriamą ašį. Kai tik antra ašis užvažiuoja ant platformos, nutraukiamas pirmosios ašies svėrimas.
Sunkvežimiams sverti pakanka mažesnės platformos. Tačiau žemės ūkio paskirties transporto priemonėms, ypač traktoriams, reikalinga ilgesnė platforma dėl didelės vertikaliosios apkrovos. Todėl platforma turi būti 1 m ilgio. Didelių žemo slėgio padangų kontaktinis paviršius veikiant apkrovai gali siekti iki 90 cm. Be to, didelė „AGRETO“ įleidžiamų svarstyklių platforma leidžia optiniams jutikliams optimizuoti svėrimo kokybę. Priklausomai nuo kontakto, visos ašys sveriamos tol, kol tai galima atlikti.
Kalibruotas svėrimas teisiniams sandoriams gali būti atliekamas tik ant svarstyklių, ant kurių gali užvažiuoti visa transporto priemonė. Kiekvienos ašies svėrimas negali pateikti bendro sukalibruoto transporto priemonės svorio. „AGRETO“ įleidžiamos svarstyklės naudojamos kaip tikrinimo svarstyklės įmonės viduje. Pranašumas tas, kad nėra jokių kalibravimo išlaidų.
Sumontuotų apkrovos elementų tikslumas 0,02 %, jis gali būti kalibruojamas. Ašies svoris skaičiuojamas 1 kg padidėjimu, visas transporto priemonės svoris – 10 kg padidėjimu. Svarstyklių tikslumas yra didesnis nei tiltinių svarstyklių. Lemiamas veiksnys – kelias prieš svarstykles ir už jų. Tinkamas montavimas ir naudojimas užtikrina nedidelius nuokrypius, palyginti su sukalibruotomis tiltinėmis svarstyklėmis.
Svėrimo platforma turi būti sumontuota į pagrindą, kuris išliejamas montavimo vietoje. Gausite planus ir išsamią montavimo instrukciją, kaip įrengti pamatą ir sumontuoti platformą. Paruošto pagrindo neverta transportuoti dėl didelių transportavimo išlaidų.
Svarstyklės idealiu atveju turi būti išdėstytos taip, kad transporto priemonės, kurias reikia sverti, pervažiuotų per jas pakeliui į fermą arba iš jos. Vietovė turi būti tinkama svarstyklėms montuoti. Per svarstykles neturėtų važiuoti įprastas transporto srautas. Tai nesugadintų svarstyklių, bet jos greičiau būtų suterštos, o kiekvienas pravažiavimas būtų registruojamas, jeigu įjungta programinė įranga.
Kai renkatės svarstyklių montavimo vietą, įsitikinkite, kad privažiavimas arba nuvažiavimas nuo svarstyklių būtų kaip galima lygesnis per visą sveriamos transporto priemonės ilgį (bendras vilkiko su puspriekabe ilgis 30–32 m). Idealiu atveju kelias turi būti lygus visomis kryptimis. Nedidelis nuolydis į šoną ir kilimas į viršų turi būti vienodas ties privažiavimu, ant svarstyklių ir ties nuvažiavimu nuo jų. Sveriant kelias ašis, rekomenduojame išlieti bent 3 m ilgio betono plokštę prieš platformą ir už jos. Privažiavimo ir nuvažiavimo kelias yra būtinas ir turi būti atidžiai įrengtas.
Ne, galite sverti, tik kai įjungtas AK. „AGRETO“ įleidžiamų svarstyklių standartinė AK programinės įrangos versija valdo svarstykles. Svėrimo terminalas viršytų sistemos paslaugų spektrą. Galima nustatyti AK taip, kad užtektų tik vieno klavišo paspaudimo svarstykles paruošti darbui.
Galite naudoti bet kokį standartinį AK arba nešiojamąjį kompiuterį su „Windows“ operacine sistema („Windows XP“, „Vista“, 7 arba 8, 32 arba 64 bitų). Sistema turi būti stabili ir patikima. Svarstyklėms reikalingas nuoseklusis prievadas. Priklausomai nuo naudojamų priedų, gali reikėti daugiau nuosekliųjų prievadų. Jeigu jūsų AK neturi nuosekliojo prievado arba nepakanka nuosekliųjų prievadų, galite naudoti pateikiamą USB-RS232 keitiklį arba sumontuoti nuosekliosios sąsajos plokštę į savo AK.
Nuoseklusis prievadas nuo svarstyklių iki AK gali būti iki 100 m atstumu. Pateikiamas reikiamo ilgio kabelis. Praktiškai geriau, kad AK būtų šalia svarstyklių, ypač kai sveriant reikia įvesti duomenis rankiniu būdu arba reikia atspausdinti svėrimo dokumentus.
Ne, svarstyklės turi būti kabeliu sujungtos su AK. Duomenų perdavimas belaidžiu būdu yra per daug rizikingas ir gali tapti klaidų šaltiniu.
Taip, visų transporto priemonių / priekabų ir jų taros svoriai gali būti registruojami programinės įrangos pagrindinių duomenų dalyje. Tarų svoriai gali būti nustatyti vėliau svėrimo metu. Šį priskyrimą galima atlikti rankiniu būdu, naudojant transporto priemonių atvaizdus (naudojant atvaizdo apdorojimo priedus) arba automatiškai leidžiant transporto priemones registruoti per belaidį siųstuvą (naudojant nuotolinio valdymo priedus).